TOMMY HILFIGER

Je jednou z nejproslulejších lifestyle značek na světě. Zaměřuje se na klasické americké oblečení a doplňky a funguje již více než 20 let. Tato značka zaručuje vysokou kvalitu a je určena a zároveň nejvíce oblíbena mezi zákazníky ve věku pětadvaceti až pětačtyřiceti lety. Je vůdčí osobností mezi pánskou módou.

Kolekce brýlí TOMMY HILFIGER vám přináší unikátní spojení pohodlí a elegance. Brýle TOMMY HILFIGER jsou esencí toho nejkvalitnějšího, co bylo v této kategorii vymyšleno. V těchto brýlích budete vhodně vyladěni na oběd v restauraci i na golf. Jsou to klasické brýle z kvalitních materiálů, které mají ducha a nejsou jen módním výstřelkem. Plastové   obruby  této  značky  jsou  většinou  frézovány  z  desek,  což  jim  zaručuje  bezvadné vlastnosti  a  dlouhou  životnost. Nadčasovost kolekcí brýlí je stejná jako u dalších produktů této značky.

Věděl jsem přesně, co chci dělat. Chtěl jsem vytvořit jakousi značku životního stylu, který by byl preppy a cool.

 Tommy Hilfiger

Něco z historie značky

Tommy Hilfiger se narodil jako druhý z devíti dětí v Irsko – americké rodině.

V roce 1969 prodal svých prvních dvacet džín, následně založil vlastní obchod People´s Place.  V roce 1979  nastupuje v  New Yorku kariéru módního designéra  a v roce 1985 představuje svojí první kolekci. Firma Tommy Hilfiger Corporation začala vzkvétat.

Co nebo kdo je preppy?

Preppy  je  životní  styl.  Preppies  se říká  krásným  a upraveným  adeptům  elitních amerických univerzit.    Preppy   styl   se   zrodil   v   padesátých   letech   minulého   století   v   univerzitních kampusech.   Studenti   nosili   převážně   hnědá   nebo   tmavomodrá   saka,   svetry  do  véčka, vázanky, trička s límečkem, plátěné kalhoty a mokasíny. Být  však  preppy  původně  znamenalo daleko  víc,  automaticky   znamenalo   patřit   k   určité  sociální   vrstvě.  Studenti  navštěvovali přípravky,  které  jim  otvíraly  dveře  na  takové  univerzity  jako  je  Harvard  a  Yale.

Můžete začít lépe vidět i vy?

Přečtěte si, jak na sobě jednoduše poznat časté oční vady a jak je řešit.
Od Ivety Pleyerové, která je v optice dennodenně už 24 let
a napsala o tom e-book.

Módní průmysl věnoval Hilfigerovi mnoho poct. V roce 1998 obdržel cenu designéra roku. Design Tommy Hilfigera symbolizuje kreativitu a rozmanitost Ameriky. Jeho kolekce ztělesňují skutečné rozdílnosti stylů, od klasického Preppy až po moderní oblečení pro podnikatele. Jeho móda a červeno-bílo-modré logo se staly symbolem každého amerického ducha.

Přímo u nás v optice si můžete vybrat z více než 100 modelů těchto dokonalých brýlí.

PŘIJĎTE SI JE K NÁM VYZKOUŠET

Módní značky v Americe

Do 30. let minulého století byla móda v Americe do jisté  míry ovlivněna Francií (Holywood), po válce začala mít vlastní styl. Kovbojské klobouky a vysoké boty, kožené motorkářské bundy, modré džíny (Levi Strauss) a trička s potiskem. Designéři byli marketéři udávající lifestyle image. Ze střihů se  používaly jednoduché, městské, ležérní, sportovní, denní a neformální. Móda byla nenucená a  pohodlná.  Elegantní, ale praktická. Důležitá byla i ekonomická stránka daných produktů. Svojí roli  sehrálo  i  americké  sebevědomí, cítit se  dobře  a  mít  svůj styl. Americká móda brala v úvahu různorodost obyvatel (lokalita a etnická skupina). Nudismus se netoleroval, ale osobní vyjádření ano (tetování, piersing). Také by se dalo mluvit o populárních barvách, jako je červená, modrá, bílá, army.  Ze známých designérů uvádím alespoň některé, jako jsou Tommy Hilfiger, Marc Jacobs, Ralf Lauren,  Dona Karen.

Zákazníci se k nám pro kvalitu vracejí

270 kilometrů z Jevíčka

Seryn Zdeněk,
specialista automatizace

Potřebuji vidět opravdu dobře. Pracuji totiž nejen na počítači ale také na mechanice velmi přesných strojů. A přesně v tom mi Optika Pleyerová pomáhá. Mají zde opravdu velký sortiment kvalitních brýlí, ochotně mi ve všem poradí a ještě zde provádějí kvalitní vyšetření zraku. Díky této kombinaci mám z nošení brýlí dobrý pocit.

100 kilometrů z Berouna

JUDr. Zuzana Vávrová,
advokátka

Před několika lety jsem si musela připustit, že i když si připadám pořád mladá, tak vidím čím dál hůř. V autě i při práci s papíry. Po chvíli pátrání jsem se ale dostala k Ivetě Pleyerové do Litoměřic a absolvovala vyšetření na přístroji, který měří vidění za světla i za tmy. Díky tomu mám brýle, ve kterých se zase nebojím řídit, jsou kvalitní, krásné a sexy. Co víc si žena může přát.

80 kilometrů z Prahy

Věra Vodičková DiS,
dentální hygienistka

Do tohoto malého obchůdku s brýlemi Ivety Pleyerové jsem se dostala díky mé drahé tchýni a opravdu nemohu litovat. Nosím brýle od první třídy, takže jsem navštívila hodně míst a vyzkoušela mnoho brýlí. Ale tak ochotný, naslouchající a profesionální personál jako tady jsem nikde jinde nenašla. Moc ráda si přijdu opět vybrat. Děkuju, že tu jste.

Bez přesného měření střílíte na slepo

Při výběru brýlí i čoček. Vím to, protože jsem je nechala vyrobit už pro 20 tisíc lidí. Někteří jsou od nás z Litoměřic, jiní sem dojíždějí z Ústí, z Prahy nebo z Berouna. Zažili totiž jaké to je, zase dobře vidět. Když vás nepálí ani nebolí oči a když se nebojíte řídit v mlze nebo v dešti. A přesně proto mě každý den v optice i po 24 letech baví.

ZAVOLEJTE NEBO SE ROVNOU ZASTAVTE