Jedna z nej-ikoničtějších značek dnešní doby, pokud jste o ni ještě neslyšeli, rádi Vám ji představíme.

Jimmy Choo je značka módních doplňků, kterou miluje nejedna celebrita jako například Scarlett Johansson, Nicole Kidman nebo Jennifer Lopez. Jsou to božské boty, kabelky, všemožné předměty z kůže, co Vám jen představivost dovolí a samozřejmě v neposlední řadě také brýle. To a mnohem víc vytvořilo skutečnou velmoc ve světe módy, a právě proto je najdete i u nás v optice.

Přepych a okázalost je majákem zářícím nad všemi nápady. Firma nabízí ryzí design a čistý půvab pro moderní ženy, které si chtějí život užít. Pokud toužíte po dioptrických nebo slunečních brýlích v netradičním stylu, určitě nezapomeňte na značku Jimmy Choo.

Obruby nabízí jak třpytivý design, tak i zvířecí prvky – ať už se jedná o imitaci kůže geparda či nosíte brýle s chlupy jednorožce 😊 Nic není nemožné, tato značka se nenechá ničím zastrašit a nebojí se zkombinovat nejrůznější bizarní materiály.

Přepych a okázalost

Pojďme se ale vrátit ke kořenům této firmy… Jimmy svou první botu vyrobil již ve svých 11 letech pod dohledem svého otce, který ho v jeho talentu velice rád podporoval. Ne vždy měla budoucí ikona lehkou cestu, v Malajsii se setkal s velkým odporem, a proto se mladý Jimmy Choo vydal studovat do Anglie. Věděl, že nic nebude jednoduché, ale věřil, že pokud bude svému snu blízko, bude vše snazší. Proto si začal přivydělávat v továrně na výrobu bot jako uklízeč. V roce 1986 si pronajal budovu bývalé nemocnice a odstartoval své podnikání.

Ze začátku se snažil prodat svůj styl prostřednictvím PR, proto se setkával s novináři, marketingovými odborníky a osobně jim první kousky ukazoval. Po dvou letech neúprosného snažení docílil něčeho, co se jen tak někomu nepovedlo. V britském vydání Vogue se objevilo celých 8 stránek věnovaných pouze jemu a jeho práci. Bylo to neuvěřitelné, vše vycházelo, jak mělo a štěstí provázelo Jimmyho i nadále.

V roce 1990 ho začala osobně podporovat i princezna Diana a tím se stalo jméno JIMMY CHOO známé. Finální třešničkou na dortu pak už byl moment, kdy se v roce 1996 seznámil s tehdejší redaktorkou britského Vogue – Tamarou Mellon, která se striktně věnovala jen módním doplňkům.

A od té doby značka stoupá ke hvězdám a je velice uznávaná po celém světě. Současnou kreativní ředitelkou je neteř – Sandra Choi, která velice úspěšně pokračuje a drží otěže tohoto giganta stejně pevně jako zakladatel Jimmy Choo.