Další značka patřící do špičky ledovce úspěšných na světovém trhu s módou. Mnoho z vás ji dozajista zná nebo je dokonce součástí vašeho šatníku. Bohužel je taktéž velkým terčem pro padělatele, tudíž je důležité mít se na pozoru! 😊

U založení stáli 4 bratři, ano je to opravdu neobvyklé! Byli to Georges, Armand, Paul a Maurice Marciano, kteří pocházející z překrásné Marseille ve Francii. Celá rodina se přestěhovala do Kalifornie a o 4 roky později (1981) vznikla revoluční značka Guess. Zajímavostí byl produkt, který je proslavil a byl zároveň jejich prvním – džíny „Marilyn“. Nádherně přilnuly a tvarovaly ženské tělo, což nezůstalo bez povšimnutí, a proto první dva tucty zmizely ze stojanů během několika hodin, zakoupené řetězcem Bloomingdale.

Vše se dalo do pohybu a dnes již slavné černo-bílé reklamní fotografie spatřili svět roku 1985. Bez větších překážek vyhrály mnoho ocenění, mezi nimi také prestižní Clio Awards udělenou za reklamu a design.

K takové propagaci potřebovali známé tváře, tudíž se není čemu divit, že např. Claudia Schifer, Eva Herzigová nebo Naomi Campbell byly součástí reklamních kampaní.

80. léta / čas slávy – Guess byl jednoduše hit a zařadil se po bok nejpopulárnějších značek na světě. Byl první, kdo začal vyrábět designové džíny, a to jak zprvu pro ženy tak ani mužské kolekce nezůstaly pozadu. Postupem času rozšířila značka své pole působnosti v oblasti doplňků, počínaje hodinkami, kabelkami, šperky a brýlemi.

Kvůli poměrně kontroverzní historii byla nucena značka v roce 2000 změnit svou strategii, proto se všude objevovaly fotografie plné sexuálního napětí a vzrušení jakožto odlišná marketingová kampaň, což mělo za následek obrovský příval nové klientely (teenageru).

Ze samého důvodu se novou tváří stala módní ikona a americký vzor Paris Hilton, toto rozhodnutí padlo také díky neomylnému instinktu jednoho z bratrů Paula Marciana a byla to trefa do černého. Jak by také ne, téměř po čtvrtstoletí na trhu s oblečením a doplňky jsou stále v čele bratři Marcianovi a v současnosti navrhují dámské, pánské i dětské kolekce.

Všechny produkty se vyrábí ve 4 kolekcích a jsou odlišné nejen materiály a barvami ale také všemožnými vzory a zdobením.  Jednotlivé divize jsou:

  1. Guess Kids (pro děti)
  2. G by Guess (nejlevnější skupina, určeno pro teenegery)
  3. Guess (standardní řada)
  4. Guess by Marciano (nejdražší skupina, určena pro náročné zákazníky).

 

U nás naleznete kolekce Guess a Guess by Marciano pro ty nejmlsnější z vás 😊

Přejeme Vám krásné prožití Vánoc v kruhu vašich nejbližších a mějte stále – Lepší pohled na svět! ♥

Oficiální stránka: Guess